FORD MUSTANG SHELBY GT500 z 1967 r. 1 z 8 na świecie, 7.0 V8

1 999 999,00 zł

FORD MUSTANG SHELBY GT500 z 1967 roku, 1 z 8 na świecie, silnik 7,0 L V8, hamulce tarczowe z przodu, klimatyzacja, przebieg 56 tys. mil, „matching numbers” (znaczniki zgodne z silnikiem + skrzynią biegów)

FORD MUSTANG SHELBY GT500 z 1967 roku, 1 z 8 na świecie, silnik 7,0 L V8, hamulce tarczowe z przodu, klimatyzacja, przebieg 56 tys. mil, „matching numbers” (znaczniki zgodne z silnikiem + skrzynią biegów)

 

Ten Shelby GT500 z 1967 roku jest dość niezwykłym znaleziskiem dla tych, którzy kochają ocalałych. Umieszczony w magazynie w 1970 r., Kiedy miał zaledwie trzy lata, pozostał nienaruszony do 2005 r. Następnie został całkowicie odświeżony, włączając w to rekondycjonowanie silnika. Oryginalna farba, oryginalne wnętrze i niezwykły silnik 428 Police Interceptor 355KM.

Jest to samochód z nieskazitelną historią. Ocalały w najczystszym znaczeniu tego słowa:
– oryginalna farba Nightmist Blue z 1967 roku (nie była odświeżana, nie jest idealna, ale takiego diamentu nie wolno szlifować, on ma być oryginalny)
– brak rdzy, a chrom wciąż świeci ładnie
– oryginalne szyby, lampy, emblematy fabryczne, a nawet znaczek sprzedawcy dealera
– drewniana kierownica
– fabryczne dywaniki

3-stopniowa automatyczna skrzynia biegów C6.

Dokumentacja jest oczywiście obszerna, łącznie z raportem z Marti (licencjonowany przez Forda audytor samochodów wyprodukowanych w latach 1967-2012) potwierdzającym, że jest to jedno z tylko ośmiu aut wyposażonych w ten sposób.

Samochód fizycznie znajduje się w Stanach Zjednoczonych. Wysyłka do Polski trwa od 3 do 8 tygodni. Niektóre samochody są już kupione i wkrótce będą w naszej firmie w Polsce. Cena samochodu obejmuje polski podatek, cło, transport. Cena podana w ogłoszeniu dotyczy auta sprowadzonego i zarejestrowanego jako zabytek. Jeżeli natomiast klient nie jest zainteresowany aby auto miało “żółte” tablice rejestracyjne na nowo zostanie wyliczona cena uwzględniająca inne stawki cła, akcyzy i VAT. Jeśli samochód jest wart więcej niż 200 tys. złotych a nie jest na stanie Kliniki Klasyków, wówczas aby zamówić i sprowadzić konkretny model auta należy wpłacić zaliczkę w wysokości 40% wartości samochodu. Wystawiamy faktury VAT.